Expired EBM – 1st Batch

Sekarang dah masuk bulan 10…malang sekali EBM bulan 6 masih banyak…31 botol+liners x 4oz = 124oz. Kira2 seminggu punyer bekalan EBM untuk Iman. Kalau sehari dapat wat stok 8oz, maknanya lebih kurang 15 hari punya effort untuk dapatkan sebyak itu untuk disimpan dalam freezer. Nak tak nak kenalah buang. Sayang memang sayang. Tapi dah expired, takkan nak consume jugak. Bukan ke nak yang terbaik untuk anak. Huhuhu…

{focus_keyword} Expired EBM - 1st Batch DSC01785a

{focus_keyword} Expired EBM - 1st Batch DSC01787a

Mama kata “Laaa….penat jek perah banyak2, siap bangun malam2 perah”

Heee…

Takpelah..InsyaAllah semoga Iman dimurahkan rezeki dengan susu mamanya. Nak buat apa dengan EBM expired ni? Hohoh….cairkan dulu…lepas tu siram pokok bunga. Moga-moga pokok bunga tu doakan kita, semoga susu kita bertambah hendak dengan izin Allah SWT. Amin.

{focus_keyword} Expired EBM - 1st Batch P1010607a

Susu yang sudah dicairkan

{focus_keyword} Expired EBM - 1st Batch P1010609a

Oh bunga…silalah subur..

{focus_keyword} Expired EBM - 1st Batch P1010611a

Di sini tertanamnya kencur mama…hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... {focus_keyword} Expired EBM - 1st Batch pixel

You may also like...

6 Responses

  1. Momma Mia says:

    perghh sedis tuh…

  2. Pa'a Wawa says:

    Tuh la…nk beli freezer, lom ade rezeki…lgpon masih duduk pindah randah umah mak dgn mertua..haih (sigh)….pejam mata saja lah…skrg ni stok bulan 7 pon byk gile ni…adeh…dah la produksi x semeriah dulu kala…huhuhu

  3. YAH says:

    huhu sayangnya farha…byk betul stok sampai tak abis..huhu pttla awak kurus

  4. Pa'a Wawa says:

    hhuhuuhuh..byk daging da jadi susu…muaahahhaah

  5. Ummi Salsabila says:

    byknya susu awk..sygnya..rezeki pokok bunga nampaknya.

  6. Pa'a Wawa says:

    Ummi Salsabila = mmg bukan reeki iman lagi la tu..x pe..insyaAllah x kan berputus asa walau badai melanda..cewah..hehhehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.